imgloader

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΕ 24H

ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ GROUP VAG

Mobile X

Επιστροφές και Αντικαταστάσεις

Όροι επιστροφής και αντικατάστασης:


Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές λόγω λάθους παραγγελίας μέσα σε διάστημα 10 ημερών από την παραλαβή τους και μόνο για αντικατάσταση με άλλο όμοιο ανταλλακτικό.
Σε περίπτωση επιστροφής του ανταλλακτικού, είτε λόγω λάθους συμβατότητας είτε λόγω αστοχίας υλικού, τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν εξ ‘ολοκλήρου τον πελάτη.


1.    Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί σε καμία περίπτωση.
2.    Σε όσα φέρουν ταινία ασφαλείας , θα πρέπει αυτή να είναι άθικτη.
3.    Η συσκευασία θα πρέπει να έχει διατηρηθεί σε άριστη κατάσταση, όπως η αρχική της κατάσταση.

Η επιχείρηση μας λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ούτως ώστε όλα τα προϊόντα να συσκευάζονται με ιδιαίτερα προσεκτικό τρόπο προκειμένου να τα παραλάβετε χωρίς φθορές.
Σπανίως υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την επιχείρηση μας.
Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν ή το τμήμα του προϊόντος που είναι ελαττωματικό ή παρουσιάζει φθορές στον μεταφορέα που σας το παρέδωσε χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση, σε περίπτωση που κατά το χρόνο παραλαβής διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα σε αυτό. Μπορείτε να μας ενημερώσετε άμεσα στο e-mail: info@spmotors.gr γνωστοποιώντας μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προϊόν σε αντικατάσταση του φθαρμένου ή ελαττωματικού ή εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία, οπότε και θα σας επιστρέψουμε άτοκα τα χρήματα που τυχόν έχετε καταβάλλει.


Εγγυήσεις:


Προσοχή! Για την κάλυψη των προϊόντων από εγγύηση απαιτείται απόδειξη παροχής υπηρεσιών από Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο Αυτοκινήτων.
Όλα μας τα προϊόντα* καλύπτονται αποκλειστικά και μόνο από την εγγύηση τους όρους και το χρόνο που δίνει το εκάστοτε εργοστάσιο κατασκευής τους και τα οποία δεν δεσμεύουν σε καμία περίπτωση την εταιρία μας. Σε κάθε περίπτωση ο αντικειμενικός μας σκοπός είναι η άμεση, σωστή εξυπηρέτηση και η ικανοποίηση του πελάτη μας.
Ο πελάτης μας είναι σε πρώτη προτεραιότητα και θα είναι άμεση η λύση τυχόν προβλήματος που θα παρουσιαστεί.  
Η απόδειξη αγοράς και η άθικτη συσκευασία είναι απαραίτητη.  
Όλα μας τα είδη ελέγχονται πριν από την αποστολή τους για τυχόν ζημιές.
Είδη φανοποιείας και ευαίσθητα μέρη συσκευάζονται κατάλληλα.
Στην περίπτωση που παρουσιαστεί πρόβλημα κατά το διάστημα της εγγύησης, επικοινωνήστε άμεσα με το κατάστημα μας εντός 2 ημερών
Η συνήθης διαδικασία είναι:  
Επιστροφή του προϊόντος μέσα στην άθικτη συσκευασία του και
α) σε περίπτωση που η ζημιά είναι εμφανής, άμεση αντικατάσταση  
β) σε αντίθετη περίπτωση αποστολή στο προμηθευτή μας, αξιολόγηση και άμεση απάντηση προς εσάς.
Η εγγύηση καλύπτει αποκλειστικά ζημίες που οφείλονται στο ίδιο το προϊόν μόνο:
⦁    Λόγω δυσλειτουργίας του, και όχι ζημιές που έχουν προκληθεί από εξωτερικό παράγοντα, ή
⦁    Λόγω κακής τοποθέτησης και συναρμολόγησης του, ή
⦁    Λόγω κακής χρήσης του, ή
⦁    Λόγω χρήσης διαφορετικής από αυτό για τα οποίο έχει κατασκευαστεί (π.χ. αγωνιστική χρήση χωρίς να το ορίζουν οι προδιαγραφές του)

Η εγγύηση δεν καλύπτει περιπτώσεις ζημιών που έχουν προκληθεί κατά την μεταφορά των προϊόντων. Η μεταφορά γίνετε με αποκλειστική ευθύνη του αγοραστή και διέπετε από τους όρους του εκάστοτε μεταφορέα.

* Τα προϊόντα δεν καλύπτονται από εγγύηση, ως παρακάτω:
  Λάμπες - Ηλεκτρονικά μέρη - Τακάκια – Δισκόπλακες - Υλικά τριβής – Ψυγεία**

Δεν φέρουμε ευθύνη για καθυστερήσεις στην αξιολόγηση και παροχή σέρβις από τους αντιπροσώπους των εργοστασίων.

**Κατά την αντικατάσταση του συμπιεστή του συστήματος κλιματισμού, πρέπει να έχει αντικατασταθεί το φίλτρο αφύγρανσης (αποξηραντηρας) και το κύκλωμα να έχει πλυθεί με  τον προβλεπόμενο τρόπο.